Alla inlägg under februari 2009

Av Camilla - 25 februari 2009 15:32

Och den får man bara inte missa. Har de andra två på film, så trean blir ett måste.

Vilken film??


UNDERWORLD

Om kriget mellan Vampyrer och Lycans (varulvar)

Spännande, spännande!

Av Camilla - 25 februari 2009 07:26

Hon har varit varm tjejen, så trots inget element startat och fönstret öppet, så har hon ofta bytt plats i sängen och flämtat innan hon somnade.

Hon ska ligga på kudden, eller någonstans längs med min kropp. Ganska lik sin mamma, gärna på en på något sätt.


Har lagt hennes egen filt i bia-bädden, men än så länge har hon bara snusat om där.


Försöker få henne att förstå: när man hoppar upp och ner från min säng så tar man vägen via fotpallen, men hon vill inte alls. Trots sin tjocka mage så är hon vig och tar vanliga hållet.


Idag vände jag mig om i sängen och stoppade huvudet under min kudde, men det stoppade inte snorkfröken, hon bara helt sonika gled in med sitt huvud också och la sin kind mot min. Härligt!

Av Camilla - 25 februari 2009 07:21

Har haft diarré i natt, ett fasligt springande ut och in med skrället.


Tror du hon förknippar smeten med ont i magen var det någon som sa, men nej det finns ingenr isk för det. Hon gör sådana här saker så fort hon får chansen till det, och glömmer snabbt bort anedningen till sin dåliga mage.


Hur hon nu kunde komma upp på spisen och äta plättsmet fattar jag inte, men upp kom hon, det är bevisat! Knäpphunden, idag är hon billig!!

Av Camilla - 24 februari 2009 19:58

Precis hemkommen från Näsum: Indra är konstaterat dräktig!

Tyvärr var deras Ultraljudsapparat sönder, så vi fick göra en röntgenplåt istället, och eftersom hon bara är på dygn 45 så är det kanske lite tidigt. Skeletten syns bara svagt så exakta antalet blir en överraskning.


Men valpar blir det!

Av Camilla - 24 februari 2009 15:26

den som stirrar tillbaka när jag tittar på glasets blanka yta?

Jag känner inte igen mig längre. Är det verkligen jag?

Min första tanke är: vad gör syrran i min spegel?


Ny storlek i tröjor: fick två collegetröjor av Linda.  Lite tajta fortfarande men snart lagom: storlek L

Av Camilla - 24 februari 2009 14:44

När jag kom hem från skolan idag så kom Pyret och Godis och hälsade men ingen Lillan. Rätt var det var så dök hon upp....misstänkyt undergiven, skakig, våt om öronsnibbarna och fasligt tjock.

Då har hon varit uppe på spise (hur hon nu kom upp där) och ätit plättsmet....

Hon är som en tunna med fyra ben...

Av Camilla - 24 februari 2009 06:30

Hons pelade innefotboll i söndags, och slutade på akuten med gipsad arm. Bröt lillfingret men är gipsad lillfinger och ringfinger och nästan ända upp till armbågen, ajajaja

Av Camilla - 24 februari 2009 06:23

Skulle brja 10 idg, men fick veta igår att de planerat in en träff med vår gruååhandledare, så halv nio blev nya tiden. Hmm..... Och så ska jag bort till Biltemaoch lämna kanin idag oxå!

Efter skolan är slut vid halv tolv så ska jag ha grupparbete.


Igår gick vi till tre och det är 2 veckor sedan jag var iväg, så gissa om jag var alldeles slut när det var middag. Hade behövt sova någon timme där, men det var för sent på dagen, då hade min nattsömn varit fördärvad.


Tittade på CSI NY. Älskar alla CSI serierna, Las Vegas är ju orginalet, men det är minsann inte något fel på varken Miami eller NY. Man har ju favoriter i dem alla tre. Igår när vinjetten kom, och skådespelarnas namn rullades så funderade jag om man skulle ta och döpa en kull efter dom. De i NY har underbara efternamn: Kanakaredes (hur härligt låter inte det??) Cahill (söt hela han) Giovinazzo, Ferlito, Belknap.....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards