Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Camilla - 10 februari 2009 20:12

Inte mycket men ändock snö. Undrar om det blir så mycket att det lägger sig? Risken är väl annars att det omvandlas till regn frö våran del. Fast det är ioch för sig att föredra här, för med denna blåsten och 2 dm snö, då drivar våran väg igen och vi är strandsatta här.

Senast den drivade igen var sportlovsveckan 2007, hur jag vet det? Samma vecka som Molly och de andra föddes. De var bara någon dag gammal när jag var tvungen att köra in till Sölvesborg och köpa hundmat, och som vanligt drivade vägen igen så vi fastnade i sista kurvan när vi skulle hem =)

Av Camilla - 10 februari 2009 20:09

Japp, då var filmen över, och jag har moppat upp mitt dregel. *fniss*

Han är som sagt var en bra skådis. Jag har nog sett alla 007-filmer som finns, men det är Daniel Craig och Sean Connery som fastnat på näthinnan.

Gillade aldrig Timothy Dalton eller han den där som var efter Connery. Inte så impad av Roger Moore heller, men jag antar att han måste ha haft något som impat eftersom han gjort så pass många Bond-filmer.


Det är mycket mera action över de senaste Bond-filmerna, snygagre scener och roligare stunts.

Av Camilla - 10 februari 2009 18:25

Sitter och tittar på James Bond: Quantum of Solance.

Min favorit-bond är så klart Sean Connery (jösses, han är äldre än min pappa och lyckas fortfarande se sexig ut, inte alla som kan göra det!)

Men dagens James Bond, Daniel Craig går minsann inte av för hackor heller. Dessutom, som jag ser det, han är Sean Connerys sanna efterföljare som just Bond. Ingen av de som spelat Bond i filmerna här emellan har lyckats med det.

Så jag suktar ett litet tag till =)


Sätter in en bild på snyggingarna. MEN titta inte på Connery kalsingar, de måste ju vara det osexigaste som finns ;)

Av Camilla - 10 februari 2009 18:19

En vacker kvinna körde sin bil genom en öde del av Texas när
plötsligt bensinen tog slut och det blev tvärstopp.

En indian kom ridande och erbjöd kvinnan att sitta upp bakom för en
ritt till närmaste stad.

Det blev en lugn färd bortsett från att var femte minut så skrek
indianen "Yahoo!" så det ekade mellan bergen.

Väl inne i staden så lämnade indianen kvinnan vid bensinstationen
med ett sista "Yahoo!"

Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få indianen så
uppspelt...

Ingenting, svarade kvinnan. – Jag bara satt bakom med armarna runt
midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av.

– Damen lilla....... Indianer använder inte sadel!

Av Camilla - 10 februari 2009 08:50

För den oinvigde kan det komma som en chock när man ser hur stort det här med kaniner är i Tyskland. Kolla in detta klipp från Youtube, varar bara 6½min och man ser massor.

Bland annat kön in till själva utställningen och kön in till försäljningsstället.

På denna utställningen var det bara hanar,

BundesRammlersschau kan översättas ungefär med årets han-utställning 2009.

I anslutning till denna fanns även en utställning för juniorer och där kunde man även hitta en del honor.

Av Camilla - 10 februari 2009 08:48

De hade ramlat ner från dataskrivbordet och ställt sig på högkant i hörnan där det är skydd mot väggen. Men jag lyckades hitta de små rackarna. Har nu gått igenom skivor och skrivit på så att jag ska veta vad som finns var någonstans.

"Den som söker - han skall finna"

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards