Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Camilla - 2 februari 2009 19:22

Bara lyssna och njut

Av Camilla - 2 februari 2009 19:18

Sitter vid datorn och lyssnar på en talbok, surfar nätet och bloggar så klart.

Slänger en blick bort mot sängen och kan inte annat än att le. På min huvudkudde ligger Lillan och sover, mammas älskling måste ligga på mammas plats. Skulle jag också ligga i sängen så skulle hon krypa ihop bakom min rygg och lägga huvudet antingen tätt, tätt mot mitt, eller över min hals.

På mina hopskrynklade täcken ligger de båda tanterna, ihopkrupna och myser.

Finns det mer underbara saker än ens hundar? Älskar dom!

Av Camilla - 2 februari 2009 13:34

Får köra inom Biltema i morgon igen, och köpa nya kol till bilskrället. När jag låg för omkörning på 110-vägen, (och vem kör egentligen 110 på en 110-väg???) så började alla röda varningslampor att blinka på panelen.... har varit ute för det en gång innan på denna bilen, och då var det kolen som skulle bytas. Blir väl samma denna gången också då.

Av Camilla - 2 februari 2009 06:52

Mamma har ju varit dålig här flera dagar: snuvig, febrig, ont överallt.

Jag har känt mig dassig, men eftersom jag (enligt en del av mina systrar) har lite drag av hypokondri så är det svårt att veta om jag är sjuk på riktigt eller sympatie.

Vaknade med snuva (inte mycket men ändå rinnande näsa som känns irriterande) och ont i halsen. När jag skulle prata med hundarna så var det inte mycket som kom fram.

Inatt har jag haft både vintertäcket ochmitt vanliga täcke på mig, jag har haft varmvattenblåsan vid fötterna hela natten. Igår sov jag middag med dubbla täcken, blåsan, dubbla strumpor, tjock joggingbyxa och både tshirt och collegetröja. De som känner mig sedan tidigare säger att det INTE är jag.

Jag brukar vakna med huvudvärk och vara helt dåsig efter en natt med så mycket armt på mig, men jag vaknaed och frös. Inte normalt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards