Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Bloggtorka?

Av Camilla - 26 maj 2011 10:17

Ja lite grand kan det tyckas. Jag kanske inte har så mycket att skriva om längre, eller helt enkelt är så nöjd och tillfreds med mitt liv att jag bara njuter av det. Vem vet? Fast det finns säkert de som har andra åsikter om det   


Tillbringade förra helgen med ett Harry Potter -maraton. Ser jag en HP-film till så spyr jag nog. MEN vi har fortfarande den senaste att kika på. Sedan får det vara ett tag.


Sökte en lägenhet för en tid sedan, och fick svar igår: Tack för din intresseamälan, men lägenheten har tilldelats annan sökande.

Jaha, jag som är inställd på att flytta   . Inom den kommunen finns enbart två marklägenheter lediga, den ena på över 80 kvm och 6700 i hyra, den andra på 110 kvm och över 8000 i hyra. Fört stort för mig ensam, både vad gäller utrymme och pris. Och lägenhet på höjden vill jag INTE ha!!


Men jag känner att jag måste ha en förändring. Jag får ingen riktig ro här hemma längre. Igår vandrade jag mellan sängen och boken, till datorn, ner till bröderna Bus (Fabian och Benjamin) och upp igen. Rastlös. Får ingen sammanhållning i boken eller hittar något intressant och roligt på nätet.  Och kan ju knappast ligga och sova i sängen hela dagarna.

Och vädret inbjuder inte till några större utomhusprojekt precis, blåser och regnar om vartannat. Vart tog sommarvädret vägen??

 Hittade ett bra inlägg om fibromyalgi i en blogg, finns att läsa på min i sida. Så jäkla bra beskrivet!


Lite blev det visst att skriva om idag i alla fall. Men nu får det vara nog för idag.

hej hopp, kaffekopp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - Söndag 7 april 16:06


  Denna honan kommer att paras senare i vår. Båda hennes föräldrar ör stambokförda på 95p, pappa Jocke har 2*95. Hon har själv 2*95p.  Hon ska paras med Herr Larsson, 96p.  ...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:33

I går hade vi föräldrarmöte i Linus innebandyklubb. Det är flera föräldrar som klagat på tränaren och den som är med som ledare på matcherna. Det toppas i laget under matcher, Linus är en av dem som får minst spelartid, minst byte och minst passninga...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:09

I helgen funderade vi på att byta till sommardäck men det kom en heldag i Furuboda och en kaninutställning i vägen    När vi vaknade upp i dag kändes det helt okej. Visseligen har det mesta smält bort men vitt var det ändå. Men några bakslag ska ...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:00

Nu har vi varit på kaninutställning i mars månad. Först var det Örsjö 16/3. Jag ställde mina 2 sparade rex-flickor och Linus ställde Nacho och Herr Melin.  Mina flickor fick 93p vardera. Den ena för att hon hade längre vita stickelhår och den andra...

Av Camilla - Torsdag 14 mars 09:39

Ja, faktiskt det är helt okej. Det är mindre okej att vara elak och småsint för att man känner så. Jag kan vara avundsjuk på andras framgång, lycka eller tur. Det betyder inte att det är okej att börja prata illa om dem, till dem osv. Jag är avun...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards