Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Camilla - 8 februari 2009 10:03

En liten delrapport:

Enligt matte så är det vissa tecken på dräktighet, såsom förändrade spenar, aptitlöshet under en dag.

Ska vänta och se, om 14 dagar är det dags att ta henne till vet för att kolla upp saken mera.


Håll tummar och tår!

Av Camilla - 8 februari 2009 09:34

Efter att i princip sovit hela dagen igår, så mår jag mycket bättre idag. Verkar inte som om det finns någon feber kvar, och snuvan är minimal. Men huvudvärken finns kvar.

Fast det är som mamma sa, jag har ätit Panodil dagligen i 6-7 år så det kan ju vara så att det är huvudvärkstabletterna som ger mig huvudvärk.... Ska dra ner på dom och hoppas på att det inte blir så mycket värk en tid nu.

Igår sov jag TV. Startade dvdn med härliga Blood Ties där jag vaknar till då och då och ser kortare glimtar med snyggingarna Mike Celucci och Henry FitzRoy.  Helt okej att vara sjuk när man vaknar till deras snygga nunor =)

Annars klagar jag på mina filmer. Har jag inget intressant att titta på? Är ganska trött på det jag har. Hmm... dags att köpa in fler filmer, tror jag!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards