Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Så var det över....

Av Camilla - 19 mars 2009 15:22

Sitter här och gråter, så att jag knappt kan andas och är svimfärdig. Natten hade gått jättebra, valpen åt som hon skulle, och hade till och med ökat sin vikt vilket inte skett under natten innan....

Men så vände det nu på förmiddagen, hon blev slöare och slutade att äta. Och nyss tog det slut helt.


Det tillhör en uppfödares vardag, hur gärna man än skulle önska annat. Man borde inte sitta här och gråta på detta viset, efter 13 år som uppfödare, men det är hemskt!  Kämpat dygnet runt på detta visaet, och så slutar det så här.


Indra ligger i sin valpsäng och tittar på mig. Borde plocka undan allt som påminner om detta, både för hennes del och för min egen, men just nu har jag fullt upp bara att andas...


Kommer inte att blogga på några dagar nu, behöver ha distans först.


Stor kram och tack till alla som hört av sig och stötta på alla sätt under denna veckan.....

 
 
Marie

Marie

19 mars 2009 17:45

Usch NEJ Camilla, trodde inte mina ögon när jag fick läsa detta..Vad jättetråkigt för er alla, men stackars stackars lilla Indra som inte fick behålla nån av sina bebisar, klart hon tittar på dig o undrar vad som är fel o letar klart oxå..Usch vad ledsamt o tråkigt..Skickar massor med nospussar o kramar till er alla..Marie o Nellie

http://Nellie.Ksonart.se

 
Ingen bild

Elisabet och Elwis i Flen

19 mars 2009 18:15

Tänker på dig Milla!!
Kramar

 
Ingen bild

Lottie

22 mars 2009 17:47

Vila i frid vänner små...
Kram Lottie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - Söndag 7 april 16:06


  Denna honan kommer att paras senare i vår. Båda hennes föräldrar ör stambokförda på 95p, pappa Jocke har 2*95. Hon har själv 2*95p.  Hon ska paras med Herr Larsson, 96p.  ...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:33

I går hade vi föräldrarmöte i Linus innebandyklubb. Det är flera föräldrar som klagat på tränaren och den som är med som ledare på matcherna. Det toppas i laget under matcher, Linus är en av dem som får minst spelartid, minst byte och minst passninga...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:09

I helgen funderade vi på att byta till sommardäck men det kom en heldag i Furuboda och en kaninutställning i vägen    När vi vaknade upp i dag kändes det helt okej. Visseligen har det mesta smält bort men vitt var det ändå. Men några bakslag ska ...

Av Camilla - Onsdag 3 april 13:00

Nu har vi varit på kaninutställning i mars månad. Först var det Örsjö 16/3. Jag ställde mina 2 sparade rex-flickor och Linus ställde Nacho och Herr Melin.  Mina flickor fick 93p vardera. Den ena för att hon hade längre vita stickelhår och den andra...

Av Camilla - Torsdag 14 mars 09:39

Ja, faktiskt det är helt okej. Det är mindre okej att vara elak och småsint för att man känner så. Jag kan vara avundsjuk på andras framgång, lycka eller tur. Det betyder inte att det är okej att börja prata illa om dem, till dem osv. Jag är avun...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards