Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Camilla - 10 juli 2008 13:04

Om ca 1½ timme kommer Anki och hämtar mi. Vi är redo (någolunda) för att åka på vår lilla utställningsresa. Spännande, och lite pirrigt, jag är alltid nervös inför en utställning.

Har badat Lillans öron idag igen, och blåst dom torra så nu är hon redo. Har plockat ihop hennes mat och skål, bajspåsar, allt som är viktigt. Nu gäller det bara att komma ihåg min egen mat =)

Kommer inte att skriva igen förrän på lördag när jag kommer hem, så håll tummarna allihop!

Av Camilla - 10 juli 2008 08:09

Eftersom det är löptider, så är det skilda rastningar som gäller här i huset just nu. Godis är nog egentligen färdiglöpt, men hon får samma behandling som de andra tills jag kommer hem på lördag, då ska hon få bada och springa lös hela tiden. Lillan löper ju inte alls, men hon delar allt med Pyret.


Så när man vaknar är det Elton som får följa med ner och ut, han har brått att kissa runt allt som han kissade på dagen innan, och sedan försöker han smita upp till flickorna igen. Lönlöst, men det har han inte insett.


Sedan får man ta undan honom och släppa flickorna, för det är de som är sirenerna: Godis piper/skriker och Pyret ylar: Släpp ut oss också, släpp ut oss också!

Det är vid sådana tillfällen som man tänker: varför skaffade jag hanhund också??

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards