Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Camilla - 6 juli 2008 08:18

Vaknade till en ganska sval dag. Temperaturen har inte riktigt kommit tillbaka efter gårdagens åska, men jag tror inte att Tor är redo att ge sig av.

huvudvärken består, även om jag inte har några problem med magen nu. Synd att jag missade träffen, den ska ha varit lyckad, och jag ville verkligen dit.

NÄSTA GÅNG! Då ska jag dit (om inget annat kommer emellan)


Idag är det operation städning för ikväll kommer Alingsås-resenärerna tillbaka. Nej, det är inte jättestökigt, lite dammsugning (toppen....)och småplock. Joel har placerat sin helggarderob på golvet på toaletten så han får plocka upp det. Asta (våran Grå Jako) är stökig så hons ka gå dammsugat på golvet runt sig och trappen upp ska dammsugas ren från hundhår. Ja och disken förstås, inte mycket där heller, 2 tallrikar, glas och uppsättning bestick.


Kaninerna får en ren hö dag. Det kan Alingsås-resenärerna behöva, efter att ha suttit där uppe en hel helg i den värmen de har haft där.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards