Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Camilla - 7 juli 2008 14:54

Joel har åkte hem till sig för denna gången, och Alingsås-resenärerna är hemma. Själv kopplade jag av genom att sova till nästan nio i morse.

  Idag ska Lillan få bada. Inte för att hon kommer att uppskatta det, men ska hennes päls hinna bli okej på riktigt tills på fredag när hon ska ställas ut, så får det ske idag. Får se om man kommer ihåg alla knep som man fått lära sig.

  Planer för damen, ska ställa henne både på fredag och lördag och sedan är hon anmäld till Ronneby i Augusti... och jag vill eventuellt ställa henne på Öland också. Domaren där ska vara petig med konstruktion (skuldror) och rörelser. Skuldrorna ville jag ha bättre, men rörelserna har hon definitivt som de ska vara.

  Pappa som ger kaninerna idag, vad skönt. Fast det nya lilla mysdjuret får jag ge själv. Min kanin som inte är en kanin utan en hare, en belgisk hare närmare bestämt. Tan svart (b&T) förstås =)
Hon är inte riktigt van vid vår mat och BH är väldigt känsliga i sina tarmar så man får vara försiktig.  De kan bli dåliga i magen vid foderombyte, efter resor, omställningar i vädret mm.

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards