Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Camilla - 28 mars 2010 13:20

Jag, Linda och Emme ska gå på bio ikväll med Oskar och Joel.

Vi ska gå och titta på Draktämjaren. I 3D. Ska bli roligt, tycker även vi vuxna. Den dagen jag inte kan roas av en tecknad film, då ska jag fan i mej gräva ner mig i marken, för då är det illa ställt ;)

Joel och Oskar har inte varit på 3D bio innan, blir ny erfarenhet för dom.

Av Camilla - 28 mars 2010 13:09

Första skrubben ikväll. Descutan heter medlet som ska duschas med, och jag lovar: alla lösa hårstrån försvinner där, och en hel del som egentligen sitter fast också. Men å andra sidan så är jag ju ren i alla fall   

I morgon är det skrubb nummer två, och vid ett är det tänkt att operationen ska bli av. Min efterlängtade operation, där de skär rent kanterna lite grand och sedan syr ihop hålet. Så underbart   


Dagkirurgi, vilket betyder att jag får komma hem i morgon igen, och det är lika skönt det.


Sedan blir det 10 dagar innan stygnen dras. Denna gången sys jag med stygn som ska dras, eftersom kroppen stött bort de som jag fick under förra operationen.


Sedan ska jag vara FitForFight igen, bara 4 veckor försenat   


Känns som om jag missat en hel del under denna tiden....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards