Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Camilla - 1 mars 2010 11:17

Varit hos sjuksystern idag för omläggning av såret. Vätskar fortfarande, nästan 4 veckor efter operationen, och har börjat att öppnas upp från naveln och neråt... hon tyckte också att det börjat att lukta lite grand. Så här ska det inte se ut!


FAN FAN FAN FAN!!!!

Det skulle ju vara läkt nu, jag skulle kunna återgå till mitt normala liv!


Så i morgon ska jag vara innan kl 8 på sjukshuset i Karlshamn så kirurgen och hans sjuksyster får kolla på det, rengöra och ev sy ihop....

Och hur blir det med sjukskrivningen, är jag redo att ta ett jobb med det såret på magen? Vilka jobb ska jag kunna ta?

Av Camilla - 1 mars 2010 08:18

Jag är en person som vill ha lite ordning o reda, vilket man inte kan tro när man ser mitt rum iofs. Men har man sagt en sak, så vill jag att den saken ska gälla, och avskyr sista minuten ändringar.

I lördags skulle vi ha saffranspannkaka, snack hela veckan om den. Tog över en timme att göra den, o så var han inte ens hemma..... nu står den i kylen, idag får den kastat. Enda som smakat är jag o mamma.

Så ja: jag är jävligt besviken!

Av Camilla - 1 mars 2010 08:14

När Blekinge hade sin Riksutställning i december, så fick jag en Tan hona av Marika, "Geisha", som var parad med en champion-hane från Annette Wardmo. Resultatet kom i januari: tre små svart bruna bebbar.

Nu är de snart 5 veckor gamla, inte stora alls. Trodde tan-bebbar var större när de var i denna åldern.

Tog ut dom i fredags för en koll, det är en hane och två honor, alla med bett ua. Dessutom så har den ena honan så jäkla bra presentation!


Linda ska upp till Annette om någon vecka för att hämta sin väska som Annette var snäll att ta med hem från Nyköping när den hittats under rasmassorna. Då ska jag ta med bebbarna så Anette kollar över dom o säger vad hon tycker.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards