Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Camilla - 24 mars 2010 16:08

Stressig dag. Först skulle jag vara inne hos min familjeläkare kl halv två, för intyg till arbetsförmedlingen, tryck, press, känn, kläm, blodtryck etc... hade mer ont när jag gick därifrån än när jag kom dit. Matt och orkeslös i händr o armar, och ont i nacken. Det är NU som jag hade behövt prata med doktorn..


Efter den tiden var det bara att ge sig in mot Sjukhuset i karlshamn, för omläggningoch koll av Putte. Vilket resulterade i att jag slapp ta med Putte hem, ska dit på fredag för omläggning och sedan operation på måndag då de ska sy ihop hålet :)

Av Camilla - 24 mars 2010 11:43

Idag var vi ute allesammans, pysslade lite med tomten, kaninerna och bilarna. Pompan har legat och sovit i sin vagn i friska luften. Lillan fick springa och jaga tennisboll ett bra tag till sin stora lycka.

Jag tog ut först Jocke Jr och efteråt en av mina egna tan-bebisar att övas på en stubbe i trädgården. Hundarna suoer nyfikna på kaninerna ;)


Eldat lite dött gräs så att nätet mot kaninerna kan resas uppigen, Godis lär INTE uppskatta det, Lillan hoppar över det ändå så hon bryr sig knappast.


Fick gå in efter ett tag, då fingrarna tappade sin känsel, och nu fryser jag lite grand. Som väntat.


Snart dags att ge sig av till Sölvesborg och läkarbesök, för intyg till arbetsförmedlingen, därefter raka spåret till Karlshamn, omläggning och byte av Puttes delar, och dessutom fotografering till företaget somn lånar ut Putte.


Bizy, Bizy, Bizy dag.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards