Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Camilla - 29 augusti 2009 11:16

Det blev en timme och 38 minuters step och sammanlagt 10 089steg.

Gott!


Nu ska jag släppa ut hundarna så att de får rasa av sig medan jag tar en macka och ger kaninerna vatten...

Av Camilla - 29 augusti 2009 08:26

Tack Jessica för dina råd :)

Har sagt hela sommaren att man får kyssa en himla massa grodor innan man hittar sin prins *skratt*

Nä, skämt åsido.... Jag ska försöka att lägga det där på is ett tag, på tisdag börjar skolan och allvaret igen, och då hinner jag inte hänga läpp.


Och det är dumt att satsa på något man tvivlar på, när det är som det är. Jag har bättre saker att lägga energin på. Problemet är ju att jag fortfarande är blyg och INTE vill synas, samtidigt som jag vill att folk ska se mig. Och helst mitt NYA JAG.

Jag får fortsätta jobba på det, och lära mig säga nej, och ja, en himla massa mera *skratt*


Blir bara lite förvirrad när det är kallt sedan varmt och sedan kallt igen.... och en hel del  antydningar från höger och vänster, både till enbart mig och när vi är båda, men inget händer....


Näpp, jag är snygg, sexig och SINGEL och lär så förbli ett tag till, för jag vill inte satsa på ljummet när jag kan få hett!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards