Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Camilla - 26 augusti 2009 15:27

Vad min vanliga husläkare sa redan i januari: det är ett bråck i OP-ärret.

Min kirurg skickar remiss till Plastikkirurgen så att de gemensamt får komma fram till något. Blir ytterliggare ett par månaders väntan innan jag får träffa plastikkirurgen, sedan ska han säga sitt.

Men OM det nu ska bli en Op för att ta bort överflödigt skinn och få in bråcket, kan man be dom rätta till lite mera samtidigt? Jag skulle vilja ha mina bröst fixade. Inte förstorade egentligen även om jag skulle vara glad för att få tillbaka min C-kupa, men i alla fall få upp dom på rätt plats och inte se så tomma ut...*ler*

Av Camilla - 26 augusti 2009 09:37

Med några nya bilder på Heffaklumpen. Ska uppdatera lite mera senare....

Av Camilla - 26 augusti 2009 09:09

Har kollat in mina besökssidor, och jösses vilen skillnad det har gjort nu när hemsidan legat nere....

Det har halverats i besök, så den dagen hemsidan kom upp igen blev trafiken dubblerad.


Nu ligger de nyaste fotona på Heffaklumpen på Facebook, och det kan dröja innan det kommer nya på hemsidan.... så kolla gärna in på Facebook. Som för övrigt är ett ganska så roligt ställe att tillbringa sin dag på. Finnsmycket att göra där, fråga Anki som blivit bonde i Farmville ;)

Av Camilla - 26 augusti 2009 08:47

I december fick jag ett bråck i op såret, hostat ut under en förkylning. Idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa en doktor som ska titta på det. Nej, egentligen har redan en doktor gjort det för min vanliga husläkare är den som skickat remiss.


Bråcket stör mig, dels för att det putar ut och är fult,och dels för att det emellanåt blir stelt och spänt och det känns som rejäl träningsverk!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards