Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Camilla - 20 augusti 2009 09:38

På fredag morgon (i morgon) åker resten av familjen till Tånga Hed på kaninutställning. Skälv ska jag vara hemma. Ska elda så att jag fylla på varmt vatten i pölen, kanske ha ett minipoolparty, bestående av jag, mig och mig själv *haha*.... kanske några till men inte många. Om inte det är glömt idag vill säga, eller ändrat tills i morgon *skratt*

Och troligen ska jag köra upp en stund till Emme och Niklas på lördag, vi får se.  Det är ju inte så oerhört långt så det ska väl gå. Tar inte ens en timme upp så........

Av Camilla - 20 augusti 2009 09:35

Har tagit över mitt liv i bloggen. Visst skriver jag mycket här, men det blir så mycket mer och annat på facebook. Kanske du också skulle börja med det.

Och då förresten: jag behöver mer folk i min Sorcerer of Darkeness army och School of Magic Army, så varför inte joina mig *skratt*


Har glömt att förnya mitt domännamn så hemsidan ligger nere ett tag tills det är fixat igen. Har tagit kontakt med leverantörern och hoppas att det ska bli under veckan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards