Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Camilla - 27 augusti 2009 19:16

Så lång tid tog det att cykal 8 km ikväll. Gott och faktiskt inte så mycket mygg och annat skit som man får ducka för...

Av Camilla - 27 augusti 2009 10:44

Har lekt med tanken på om man skulle börja rida på ridskola för skojs skull. Nu när man väger mer normalt så har man ju en chans att rida normala hästar och inte stallets största kolosser....

Men jag har nog tänkt om.... har ju ingen fett som dämpar i rumpan längre, så t om att sitta i en stol med kudde (typ skrivbordsstolen eller trädgårdsstolarna) för jag får ont i mina sittben av det lilla....

Av Camilla - 27 augusti 2009 09:57

I´ll be back!


Jag sprayade just hela nerevåningen med flugspray, och har stängt två dörrar mellan så att det inte ska komma upp på mitt rum, där jag och hundarna sitter och ugglar i vår ensamhet. Eller ja, jag sitter ju vid datorn och leker, och hundarna liggeroch sover på olika ställen runt om.

Men ni förstår conceptet?!

Av Camilla - 27 augusti 2009 08:41

Vad tror ni om en rattmuff med tillhörande växelspaksmuff i snyggt rubyrött? Lite vita tecken här och var för att mjuka upp det röda.....


Heffaklumpen och hans ärade moder Lillan, tycker att det är helt okej att man stiger upp innan kl sju, eller som jag brukar kalla det "innan fan har fått skor på fötterna".

Heffa piper och klättrar på gallret till sin natthage. Mamma Lillan hoppar upp i sängen, ner från sängen, upp i sängen.....


Fast egentligen ska man ju inte bli sur. Att han gnällde berodde på att han var bajsnödig och det ska man inte göra inne i hagen om nätterna om man inte behöver det. Han är duktig på att säga ifrån när han är i hagen, den lille skiten.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards