Alla inlägg den 9 november 2008

Av Camilla - 9 november 2008 09:37

Atlas (Kasper) Mimmi (Katja) Hera (Katinka) och Kassandra är fyra valpar efter Elton & Kajsa, och föddes idag för 3 år sedan.

Atlas bor i Ronneby, är blenheim.

Hera är ruby och bor i Småland

Mimmi är trefärgad och bor på kennel Paradisgården i Skåne

Kassandra är trefärgad och bor i Danmark.


Stort grattis till mina bebbar!

Av Camilla - 9 november 2008 08:53

i flera veckor har jag haft ont i halsen när jag vaknar, och det är irriterande, dessutom så blir man slemmig i halsen av mjölken.


Känner mig dessutom lite febrig på morgonen, både idag och igår.


Emelie har haft någon dag med feber, och mamma, Linda och Ingmar hade någon dag förra veckan med feber osv. Min tur eller bara ett smakprov?

Av Camilla - 9 november 2008 08:50

Fast det är ju länge sedan sist. Förra gången var hon inte ens ett år.

Gjort vadå?

Kommit på ett sätt att öppna sin fodertunna och frossa mat. Hon tuggar aldrig sin mat utan frossar i sig den, och mår pyton när det börjar att svälla i hennes mage. Fick i henne ett par teskedar med salt så hon kräkte en del, men långt ifrån så mycket som jag skulle vilja. Dessutom skulle den lilla idioten äta upp det som hon gjort av med direkt igen.


hur fick hon upp tunnan? Eftersom jag har värk i händerna så stänger jag den lite slarvigt och ställer Godis fodertunna ovanpå, men igår missade jag att sätta upp Godis tunna, och då kunde Lillan ganska enkelt putta bort locket och äta.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards