Alla inlägg den 3 november 2008

Av Camilla - 3 november 2008 15:11

Varit på besök hos dietisten idag, och var det glädjande eller var det =)

Jag har sagt till alla att jag tappat 27kg, och det har jag.... sedan UTskrivningen från sjukhuset på fredagen, men när jag skrevs in på måndagsmorgonen inför operationen, så vägde jag mer, egentligen har jag tappat 31kg sedan 5/5-08 JIPPIIEEE!!!!


Tänkte inte på att jag vägde mer när jag skrevs in.


Dessutom så var jag beredd på skäll eftersom jag egentligen skulle vägt än mindre, men inte ett ord om det. Fick mycket beröm för hur jag äter (lämnade in ett ifyllt papper med 4 dagars måltider och drycker nedpräntade) och tips om att jag måste lägga till 3 glas mjölk om dagen för att få i mig kalcium.


Dessutom var det helt okej och naturligt att jag inte gått ner som jag skulle i somras när jag cyklade en mil om dagen, och kanon att jag använt måttbandet istället =)

Tycker ju egentligen samma sak, även om jag är liiite besviken över att minskningen inte är mer (hahahaha) men det är skönt att få höra det från andra, även om jag har svårt att ta emot det också.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards