Alla inlägg den 1 november 2008

Av Camilla - 1 november 2008 14:56

Lillan bedömdes som hud nr 82 i ringen och man ska räkna ungefär 25 hundar i timmen, så jag tänkte att det räcker med att jag är där uppe vid 11 tiden. Men så körde jag lite tidigare eftersom det hade varit lite halt, och var där redan halv elva, och det var tur för de var redan i slutet av unghundsklass tikar =)

Lillan skötte sig kanon, inte mycket strul med ståendet och vi fick en etta. Sedan plockade domaren ut 7st tikar av de 23 som var anmälda, och Lillan var enda helfärgade i det gänget. Ytterliggare ett varv och sedan placerade domaren 5st blenheim. Men jag är nöjd ändå!


Brände mig på tungan på hemvägen när jag drack kaffe, lite trött, men inte mer än att jag kunde stanna och fota lite höstbilder, en bild på sjön i Tingsryd, nästan spegelblank och med höstträd runt =)


Jag älskar färgerna ute just nu, alla gula, röda nyanser. Synd bara att jag inte kan fånga de härliga träden med kameran.


Håll tummarna för i morgon ska jag ställa tos-lisan på SCKCS specialen =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards