Alla inlägg den 2 november 2008

Av Camilla - 2 november 2008 15:49

Igår var det Camilla, Eva, Gunvor och Anette som kollade hur det hade gått med vikten. Och idag fortsatte det med Hanna, Joakim, Per och Bengt. Så roligt att få höra att det syns och att man ser bra ut (känner mig så pigg och fräsch!)  Joakim beordrade mig att köpa nya kläder nu och inte bära tält. Fast man är ganska så fast i tjocktänket ännu =)

Alla belv förvånade att det är 20kg till som ska bort. Kul att man inte ser så tung ut som man är =)

Av Camilla - 2 november 2008 15:40

verkar vara Lillans förbannelse denna helgen, en etta i ökl, och sedan bland de SEX som plockades ut till sluteplaceringen men tack och hej, leverpastej, ingen placering =(

Fast fin kritik och skötte sig ganska okej. Och "bara" en etta är minsann inte så bara, det kunde blivit blått band istället.

Av Camilla - 2 november 2008 07:24

Fixat fikat, kokat kaffe och håller nu på att byta om från nattens värmande lager till dagens lite snyggare (stor skillnad, eftersom jag just nu har rosa chenille-strumpor, röda pyjamasbyxor och rosa nattlinne på mig)

Vaknade en timme innan klockan skulle ringa, och hade kramp i båda fötterna, sedn frös jag (inte riktigt bra) och hux flux gick alarmet så det var bara att stänga av klockan och stiga upp...


Håll tummarna idag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards