Alla inlägg den 7 november 2008

Av Camilla - 7 november 2008 14:01

Fick precis ett email från matte som säger att Indra nu har ett nytt intyg Utan Anmärkning på sitt hjärta, 4 år och 5 mån gammal.

Och så fort hon löper så ska hon paras med Walter, vilket borde ske nu under december månad om allt går som det ska.



Av Camilla - 7 november 2008 06:36

Och livet återgår till det normala.

Gissa om det var skönt och annolunda utan hane i huset nu när hon löpte! Fast visst planerar jag att köpa in en ny hane tids nog, men jag ska njuta under tiden vi är tjejliga istället!


Fick en förfrågan för någon dag sedan om varför jag inte parar Lillan med en särskild blenheim... tanken leker. Visseligen är blenheim inte min färg, men sagda hane är mina bsoluta favorit i färgen, champion, charmör, lämnat CK valpar och FRISKA valpar. Dessutom även han en äldre herre.... Ojojoj! Mycket att tänka på!  Har ett halvår på mig.

Annars hade jag tänkt att bara para Lillan med B&T, och dessutom så har jag hittat en hane i DK som jag gillar, fast han är ju bara 2 år, och blir inte sämre av att få vänta ett år till =)


Myror i hjärnbarken.....

Av Camilla - 7 november 2008 06:33

Igår när jag var i Bromölla och skulle hjälpa till med en parning så hände något, riktigt vad vet jag inte, men redan när jag körde hem så började ryggen värka, och när jag kom hem fick jag ta dubbel dos värktabletter. Har haft problem med att vända mig om i sängen inatt.

Vet att så fort det blir halt och snö ute så spänner jag mig så att jag får ont i övre bröstryggen. Kanske det är samma nu eftersom det blåser ute så att bilen gärna byter körfält emellanåt.


Får hoppas det är bättre till i eftermiddag när det är dags att åka dit och försöka igen...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards