Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Camilla - 27 maj 2009 12:17

Har ringt till vårdcentralen och fått tid, nu får de göra en ny undersökning.

Mina nacksmärtor är hemska, vaknar på natten av att jag har ont, när jag ska vända mig om. Att ligga på mage är uteslutet eftersom jag då får ha huvudet böjt åt ena sidan = smärtor ....

Av Camilla - 27 maj 2009 10:39

Igår tillbringade jag en heldag med Molly och hennes klasskompisar (lärare och övriga vuxna) på Barnens Gård i karlskrona. Klättrade, åkte rutschkana, sprang och hoppade med lilla buset. Och idag är jag stel, öm och mår botten. Nacken är värst! Har så ont att jag mår illa, och när/om jag nickar så känner jag (och hör) kotorna skava emot varandra i nacken. Värst på höger sida.

Ska strax ta nya värktabletter.

Detta går inte längre, jag måste se till att göra något för det.

Har tidigare sökt hjälp för mina nacksmärtor och blev beordrad sjukgymnastik, som jag dels tyckte var värkninsglöst, dels tog det en stor bit av min redan ansträngda ekonomi, och hur ska jag få ihop det med skoltider? Fick alltid tider på förmiddagen/morgonen....

Vet inte om kortisonspruta skulle hjälpa egentligen, men panodil+ipren gör det INTE i alla fall! Inte heller Tiparolen, den hjälpte bara någon enstaka timme, och nu är den slut....

Jag hatar att ha ont!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards