Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Camilla - 26 maj 2009 19:35

En hel dag med Molly och hennes klass, på Barnens Gård i Karlskrona. Och jag (som har höjdskräck) klättrade till och med i den stora Grovmotoriska banan, med olika balansgrejor, åkte två olika rutschkanor och gungade =)

Vi åkte också hölasset.


Kom hem med fin "bonnabränna" i nacken, urringningen (som inte var stor) och armarna...skojsigt ;)

Av Camilla - 26 maj 2009 06:56

Igår körde jag hem Molly och Skrållan till husse och matte. Passade på att gå husesyn också ;)

Fint var det, och finare blir det när allt är på plats. Ni vet, det sista pillet, det som tar sådan jäkla tid. Att bära in möbler och ställa på plats tar nolltid, likaså att tömma skåpen och sätta på plats i nya hemmet. Sedan har man allt det lilla pillet som aldrig tar slut. Som Patrick sa: alla papper: ska vi spara detta, slänga??


Molly och Skrållan blev glada när jag parkerade bilen på tomten och släppte loss dom, de var hemma igen =)

Och här hemma drog Snotte och Ika en gemensam suck av lättnad, över att Molly hade åkt igen *fniss* 

Av Camilla - 26 maj 2009 06:53

Idag ska jag åka till Barnens Gård, med Molly och hennes klass. De har skolresa, och mamma jobbar, mormor skulle åkt men fick förhinder så nu blir det jag.

Jag har aldrig varit där så varför inte? Och Molly och jag brukar funka riktigt bra ihop.  


De lovade riktigt fint väder så kläderna är därefter. Rapport kommer ikväll =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards