Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Camilla - 6 maj 2009 15:00

Har kommit in på två stycken, vet inte om jag ska ta båda eller bara en. Det ena handlar om mobbing och det andra om läs- och skrivsvårigheter. Har varit på bibblan och lånat en del böcker till den sistnämnda kursen. Ska läsa igenom och se hur det är.

Av Camilla - 6 maj 2009 14:56

Utre viner det så att bildörren slog igen i ryggen på mig. Regnet öser ner och jag har känningar av min kärlkramp (ja, jag vet, är för ung och dessutom röker jag inte, men symptomen motsvarar kärlkramp)


Inte klokt vad vädret ändrats. I morgon ska vi ha utedag hela dagen, så jag hoppas att det ändras än mer, för jag VÄGRAR att gå ut i naturen när det blåser smådjävlar och regnet öser ner!! Och då får väl M ett spel igen! 
Men jag kan inte vandra i detta för min hälsas skull, redan nu har jag känningar av värken och kärlkrampen. Jag ska leta fram mina vantar igen och hoppas på det bästa!


Säger som en kompis på samma utbildning: hade det inte varit för att de andar lärarna är så bra så hade M fått oss att ge upp detta redan i början av denna terminen. Snacka om att vi har noll förtroende för henne!

Av Camilla - 6 maj 2009 09:46

Så mycket var klockan när jag vaknade riktigt idag! Har väl inte sovit så länge på år och dagar! Och hundarna, även löplisan Lillan, har hållit sig utan krut.

Att regnet strilar utanför kan ju vara en bidragande orsak, jag blir alltid så slö av det ljudet. Är som en vaggvisa för mig =)


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards