Alla inlägg den 31 december 2009

Av Camilla - 31 december 2009 13:17

Precis inkommen sedan jag o Linda varit ute och gett kaninerna deras mat. Här hemma är det ca -8 ute, och mina fingrar är alldeles stela och gör ont, redan efter mindre än 5 minuter utomhus. Hjälper inte med vantar. Efter ytterliggare någon minut gör de så ont så ont, samtidigt som känslen gått bort, så jag känner knappt när jag tar i saker.

och efter en minut när man kommit in så värker de än värre! Hatar kylan!

Av Camilla - 31 december 2009 10:31

För en del är denna dagen en given dag för fest och stoj. Raketer som flyger och far.

För mig är detta en hel vanlig dag. Vi har inga raketer här hemma. Dels för djurens skull, hundarna mår inte bra. Dels därför att för några år sedan (läs typ 10 minst) så fick jag nästan en raket rakt i huvudet. Föredrar att titta på raketernas ljusspel på lagom avstånd. Och vi bor mittemellan Sandbäck-Pukavik-Norje-Gammalstorp, så vi får ett gratis ljusspel på himlavalvet.

Nä, detta är en helt vanlig dag... som avslutar ett år. Vet inte om det har varit ett bra år eller ett dåligt år. Men det har varit ett omvälvande år, med mycket som hänt.


I vilket fall som heöst så önskar jag alla ett Underbart och Härligt 2010!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards