Alla inlägg den 15 december 2009

Av Camilla - 15 december 2009 19:15

efter sin operation. Bra gjort Ida!

nu kämpar vi tillsammans! ;)

Av Camilla - 15 december 2009 18:57

Idag följde jag med Emme och <niklas till barnmorskan i Älmhult och lyssnade babyhjärtat. Underbart ljud   

Sedan tog jag en snabbis på Ikea och köpte ram till min förstoring på mig, Benjamin och Fabian. Har blivit lite ego och vill ha fler foto på mig själv. Så jag hade framkallat en hel del andra foton och satt in i fotoalbumet, ska skriva texter till dom snart oxå

Av Camilla - 15 december 2009 08:25

I princip allt som kunde gå fel har också gått käpprakt åt helvete nu på morgonen, men man kan inte låta bli att skratta åt det   

Börjar med att vi ska köra till Älmhult, Emme ska till barnmorskan, och vi ska inom Eneryda och ta deras post.

Vi startar upp mammas bil och ger oss iväg, kommer till Sandbäck, där det kommer ett stort moln av ånga rakt upp i fejset på oss. För lite glykol i kylarvätskan, så troligen har en slang gått åt helvete   

Ringer hem, så mamma får väcka pappa och köra bort med min bil, och Niklas Ford. Då vi hoppar in i forden så ser vi att det behövs bensin om vi ens ska komma så långt som till olofström, så en sväng nerom macken i Pukavik.... och där är bensinlocket fastfruset, får inte ens in nyckeln   


Bara att ge sig hemåt igen...


Visst jag förstår pappa lite grand, men han är den ende som INTE kan se humorn i morgonens utveckling, vi andra skrattar så vi hickar. Helst jag och Niklas.

Emme fick som tur väl var, kontakt med barnmorskan, så vi ska köra upp vid ett-tiden igen.

Ja, det är en annan historia det, Emme sitter och försöker få tag på barnmorskan, som egentligen inte har telefontid förrän mellan 1 och 2. Blir kopplad via kommunen trots det, och när hon har lämnat sitt ärende till barnmorskan och ska uppge telfonnumret, så lägger barnmorskans telefon av   , kan det blir bättre eller värre tror ni *fniss*

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards