Alla inlägg den 14 december 2009

Av Camilla - 14 december 2009 17:51

I morgon ska min lillasyster opereras. Hon ska göra en viktminskningsoperation, fast inte samma variant som min, utan en Gastric Binding.

Ett beslut som hon tog efter att hennes svärmor gjort en GB och jag gjort en GBP.

Ett beslut som kan förlänga hennes liv, och minska risken för en hel del välfärdssjukdomar!

Önskar henne lycka till, men tror att det ska gå bra, och skulle det vara något så har hon många att prata med, sin svärmor, sin man och med mig. Vi har alla tre gjort det innan.

Att det blev så här snabbt var oväntat, de var inne på återbesök efter Erols operation, när läkaren sa att de fått ett återbud, så  mindre än 14 dagar senare är det dags.




Av Camilla - 14 december 2009 17:46

Tog mig i kragen, steg upp och letade på nätet, tills jag hittade just den julklappen som Joel önskar sig. Skickade efter den så den kommer om någon vecka.

Visseligen kan Joel inte läsa så bra, och är aldrig inne på min blogg, men jag avslöjar inte här var det blir.

Ska leta efter något annat smått också, för att retas lite med honom eftersom han önskar sig denna sak så hett så ska han få öppna något annat först   

Av Camilla - 14 december 2009 15:57

Känns i kroppen att det var storstädning hos halva mitt kaningäng. Har jäkligt ont i händerna efter att ha lossat spånen i balen. Inte bra för mina händer, men nödvändigt!

Dessutom: hur gott är det inte att se kaninerna rumstrera om i den nya spånen, med halm och hö att gömma sig under, deras hyllor syns knappt. Bebisarna ser ut att ha riktigt roligt. Sedan när de får knäckebröd och en del fått morot, och man hör deras knaprande, hur härligt som helst!


Eftersom jag mår dåligt idag så har jag inte försölt att para PippiLotta och ironman, ska göra ett nytt försök i morgon. Hon vägrar höja rumpan, utan sitter på svansen hela tiden. Ingen brunst här inte!

Av Camilla - 14 december 2009 11:22

Sov länge idag, till kl var halv tio, och bara det är ett tecken på att allt inte är som det ska. När jag ätit min frukost så mår jag illa, skakig, hjärtklappning etc. Lägger mig och vilar och när det är dags för mellanmål så sätter det igång igen. 

Inte kräkts, bara illamående.

Och värsta av allt: jag MÅSTE in till apoteket idag   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards