Alla inlägg den 29 december 2009

Bloppis-annons
Av Camilla - 29 december 2009 11:37

Diverse böcker till olika kurser för Pedagog-undervisning, inriktning Språk och skapande, plus en del annat.

Fullständig lista samt priser fås på mail.

Samtliga böcker har funnits/finns på Kristianstad Högskolas litteraturlista HT08 till HT 09


Priser från 40kr

Böcker & Kurslitteratur, Säljes - Sölvesborg (Blekinge län)
Pris:    40:-
Telefon:    0708-408311
Av Camilla - 29 december 2009 11:20

Påven säger att dagen-efter-piller är abort. Då undrar jag:

är runka mord?

Å framför allt, dom som sväljer satsen, är de kannibaler?


******


Kalle kom in på puben o såg dyster ut.

- vad har hänt? undrade polarna.

-Jo, jag hade varit ute och kört långtradare hela veckan och då jag kom hem på lördagen så var man ju lite tänd på gumman. Vi kröp i säng och körde igång, och det var då grannen bultade i väggen och skrek:

-NU FÅR NI FAN I MIG SLUTA... MAN KAN VÄL FÅ LITE LUGN ÅTMINSTONE ÖVER HELGEN!


*******

För det nya året önskar jag dig glädje, hälsa. kärlek och bla...Bla...bla... Allt bara skitsnack! Bara nonsens!
Jag önskar dig otroliga knull, oförglömliga orgasmer, att du arbetar hälften men får tre gånger så mycket betalt, tusen nätter av njutning och att du vinner på lotto och blir miljonär.

Om du skickar den vidare till 10 personer kommer det inte att hända ett skit som vanligt men åtminstone kan en vän få ett gott skratt!

- God jul å Gott Nytt år


****

Så jävla besviken! Köpte DVD:n "Tiger Woods listar sina 18 bästa hål". Och så upptäcker jag att den handlar om golf!!


****

Har lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, satt fjädrarna i riset, har klätt granen med nybakade lussekatter ellervar det dom vi skulle haft på lucia? Skit samma huvudsaken är att jag har järnkoll på allt och inte ett dugg stressad.....

Trevlig midsommar på dej!


******


Djulhälsningar:

hej Gunnel. vill bara önska dig en riktigt god påsk och en bra start på 1987. Alla här på Alzheimershemmet hälsar. Kram från faster Rune


Av Camilla - 29 december 2009 11:15

Jösses! Höll ju på att glömma!

Lillan och hennes kompisar Kompis och Milla, fyller idag 5 bast! Tänk, lilla skruttet redan 5 år.   

Hon ligger nu på en kudde i min säng, och bryr sig inte det minsta om högtidsdagen. Dessutom är det först denna hösten som hon börjat att bli vuxen. lång leveranstid på den fronten. Men oavsett vad hon ställer till med, så är hon Min allra gosigaste lilla älskling!


Grattis och många nospussar!

Av Camilla - 29 december 2009 10:30

Sovit väldigt illa, ömsom varm ömsom kall, ont precis överallt (idag käkas det medicin som om det vore tictac) och emellanåt lite yr. Inte feber ännu, men det är på gränsen med 36,5grader. Känner mig bara lite off och mysko....


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards