Alla inlägg den 19 april 2008

Av Camilla - 19 april 2008 17:22

för första gången efter sin kull, sju månader sedan förra löpet nu. Lite planerande då, ska jag para henne på nästa löp? När blir det då? Vilken hane?

   Jag vill ha en B&t hane til henne, minst 4 år gammal, och med officiella intyg på föräldrarna UA minst 4 år gamla. Bara att planera och leta då.

Av Camilla - 19 april 2008 09:04

Den lilla terroristen som under i alla fall 4-5 veckors tid väckt mig ungefär samtidigt som solen börjat att synas, visar potential för att bli en sjusovare istället.

   Visseligen är det fortfarande kl 6 som gäller för att stiga upp, ut och kissa & bajsa, och sedan bli serverad frukost. Men när vi kommer upp igen så är det ngen som gäller. Hade det inte varit för att Lillan och Godis ville ut, så hade troligen Hoppsan sovit till 9-10 idag utan problem.

   Elton är inte så pigg på att ha henne hos sig alltid, men igår fick Emme något bra foto när det ligger en trött familj och sover i min fotända på sängen: Elton och Pyret med lilla Hoppsan-sa i mitten.

   Ville ta kort mer nu innan hon åker, men min kamera har gett sig av på en längre spa resa till hemlandet, det stora GeKås, och det är lite tveksamt när den kommer tillbaka. Den kände sig ofokuserad och inte på hugget. Trots laddat batteri så fanns det inga knappar som fick den att reagera. Jag saknar den!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards