Alla inlägg den 9 april 2008

Av Camilla - 9 april 2008 16:55

Hihihi!

   I förra veckan smakade jag en Xider som heter Spring och är kanongod! Gick till Systemet i Sölvesborg i måndags för att köpa några fler, men där var det helt slut. Så idag när jag hade 2 timmars håltimme gick jag till Systemet i Bromölla och tänkte jag skulle handla där. Inga problem: -kan jag be att få se leg, svarade tjejen (som såg ut att vara i min ålder) varpå jag skrattade. Jag fyllde 34 i februari, och får visa leg på systemet, toppenkul (och faktiskt lite smickrande). Så berättade jag det i skolan var på fler än en svarade: - Ska du verkligen bli 35 nästa år? Vi trodde du var 24-25år. WOW! Snabbt och lätt blev jag ca 10 år yngre. Fräsch också? Njae, det vette sjutton.

Av Camilla - 9 april 2008 11:25

På en tavla i korridoren på Komvux, är det någon som skriver ett citat varje dag. Idag står det:

När man precis lärt sig gårdagen,

så kommer denna dagen

Av Camilla - 9 april 2008 07:45

och eftersom deras mamma och Micke jobbar så har de sovit hos mormor och morfar i natt... Och Joel vaknar med tuppen så när jag varit nere och hämtat Trollens frukost kl 6, så steg han upp, klarvaken och pigg...

Av Camilla - 9 april 2008 07:43

 Har prov i NkB idag. Vår lärare använder inga läroböcker, uatn genomgångar i klassrummet och en del anteckningar på nätet, vilket är förvirrande för mig (oss alla). Tror inte det kommer att bli något bra resultat för mig, tyvärrr.

Av Camilla - 9 april 2008 07:40

Fick en fråga om limmet. Det limmet jag har som är flamsäkert köpte jag via Direct Trade i Hörby.

   Men det är sällan jag använder lim på ljus, går ypperligt att smälta ner motivet i ljuset med en varm sked. Sedan talar jag om för de som köper/får ljuset att det kan ta sig i motivet om man tänder ljuset. Oftast vill man inte elda ett ljus med motiv, utan då kan man elda ner det tillräckligt för att ett värmeljus får plats i gropen, och så är det bara att byta det med jämna mellanrum.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards