Alla inlägg den 2 april 2008

Av Camilla - 2 april 2008 18:35

Tog hela gänget med mig ut och filmade lite medan de lekte... förstår ni hur svårt det är att göra det? Var är valparna någonstans oftast? Jo vid dina fötter. Det blir ingen snygg vinkel.

   Fotade en hel del också, mest på Love men det är på grund av att Hoppsan antingen är på språng eller så vänder hon bort sitt ansikte.

Av Camilla - 2 april 2008 15:44

Idag har jag lärt mig något nytt. Filmade bebbarna när de busade med resten av gänget, och la ut på YOUTUBE. Kika på de båda små huliganerna =)


Nähä, skulle precis kolla den själv så säger YOUTUBE att den inte längre finns..... hmm

Av Camilla - 2 april 2008 07:57

Vaknar, stiger upp, går på toa och så sitter jag en eller två timmar med illamående, kallsvettas och ont i magen. Vågar inte äta frukost, knappt dricka.  Och NEJ, jag är absolut inte med barn! Vet i sjutton vad det är, men det är jobbigt. Och sedan min värk, armbågarna, armarna, nacken =( till det lägger vi till att jag biter ihop mina käkar så jag får ont i huvudet.

   Då börjar jag helt automatiskt att tänka på Nisse Hellberg och Wilmer X:

" Om en hund mådde så här, en klapp (?) i baken och så bär det iväg till en fyrbent Sankte Per"


Idag verkar det bli en allmän klagotråd. Känner mig deppig och nere, och TRÖTT. Saknar solen idag, samtidigt som vårvädret gör mig helt slut. Hur ska man orka klä på sig och sitta i skolan hela dagen?

Av Camilla - 2 april 2008 07:52

Vaknar så fort det börjar bli ljust och då SKA man ut! Händer inte så många stora olyckor inne, för Hoppsan vrålar i hög sky när det är dags att gå ut. Inte sjutton vill hon bajsa inne. När de stora olyckorna händer så beror det på att jag inte är tillräckligt snabb.

   När de sedan gjort vad de ska ute, med de stora hundarna, då får de små komma in och äta frukost, antingen i sin hage eller på köksgolvet. Funkar jättebra. Efter mat ska de små julskinkorna busa av sig litegrand med de stora innan det är dags att gå och sova igen. Till och med Elton har blivit så pass cool att han kan leka med sina barn.

   Den enda som absolut inte vill leka med dom, eller ens titta på dom, är gamla sura Godis. Allt hon vill är att lägga sig någonstans dit de inte kan komma. Hennes favvoställe är att lägga sig i utställningsburen, och sedan dra igen dörren efter sig. Hon har blivit så oerhört lik sin pappa Eddie, för så gjorde han också när han ville vara ifred.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards