Alla inlägg den 4 april 2008

Av Camilla - 4 april 2008 19:14

Ligger där i godan ro i badkaret, varmt, skummigt och mysigt. Ställer proppen på att vattnet ska rinna ut i maklig takt, och sköljer bort balsamet.... så ska jag stiga upp ur badet, drar undan draperiet och tar en titt ner på badlakanet på golvet: vatten över hela toagolvet. 

Mycket fniss och svärande när det ska torkas upp, bort med fondplåten och kolla röret varför det rinner ut på golvet....

   Säger bara en sak:


SAXÅN handdukar från IKEA!

Av Camilla - 4 april 2008 16:44

13-14 grader i solen ute, och valparna har varit ute länge och lekt. Sedan fick de mat och sover nu i hagen igen.

   Fåglarna kvittrar och kaninerna bäddar för fullt. Flera nya kullar i kaningården har det kommit, fast en del av dom har också dött, troligen på grund av de varierande kalla nätterna =(


  De har hotat med regn i morgon, men jag har lagt in en begärab om samma väder som idag, när vi ska ha vår promenad. Det hade väl varit gott?!

Av Camilla - 4 april 2008 08:31

 I skolan betyder 1½ timmes ECDL lektion, och sedan hem. När man har långt till skolan så känns det ibalnd nästan som om det var onödigt att åka in dit. Men jag har ECDL prov nästa vecka, i Excel DB så det är väl lika bra att åka in och gäspa sig igenom lektionen (jag blir alltid så trött när jag har ECDL).


   Inget stort planerat under helgen, förutom CAVALIER-PROMENAD i Yngsjö. Om vädret inte sätter käppar i hjulen så kommer vi nog att vara två siffrigt antal hundar, jättekul!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards