Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Camilla - 30 mars 2008 19:16

 Kollar igenom gamla inlägg, och ser en massa felstavningar. Önskar att jag kunde skylla på att jag var ordblind eller dyslexiker, men tyvärr är det bara vanligt slarv. Och, ja faktiskt lite hjärnsläpp... efter att ha haft dator hemma och jobbat så mycket med att skriva på datorn så borde jag ju lärt mig var tangenterna sitter tycler man, men nej då.

Fast jag har utvecklat en liten teori om att de må rackarna byter plats en gång i sekunden så att det är därför som det ibland fattas bokstäver eller att de är omkastade i orden. Lättast att skriva fel är tydligen edt för det händer titt som tätt att det står så, fast det ska ju så klart stå det.

 Likaså mitt eget namn. Skriver det lite snabbt så blir det Camilal istället.

Av Camilla - 30 mars 2008 13:57

Solen skiner, himlen är lite mulen men släpper igenom tillräckligt med ljus för att det ska vara en härlig dag.

Valparna har varit ute flera gånger och lekt på gräsmattan, Hoppsan sprang bort till torkvindan, satt under den och tittade upp på badlakanen som torkar ute. Tror hon hade planer på att hoppa upp och försöka bita tag i dem, men när det kom en vindpust som fick vindan att snurra så ångrade hon sig.

   De var nere och lekte på golvet när mamma städade. Detta var första gången som de var lösa ute på golvet när dammsugaren satte igång, och först var det otäckt med stort O, men det tog inte lång tid innan de små galningarna började att jaga munstycket.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards