Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Camilla - 6 mars 2008 13:43

Idag var Tindra här och hälsade på, hon är en ruby tik utan vita tecken.

Först blev det tre sådana där mysko parningar, där svällkropparna fortfarande är utanför och hundarna är isär igen efter någar minuter.

   Men TJOFF! Pang på rödbetan så sitter han där han ska, med alla detaljer på plats. Och de sitter... och sitter... och sitter... klockan tickar iväg, det går en kvart och jag får kramp i benet. Ytterliggare en kvart och Tindra försöker att resa sig upp...

   I hela 54 minuter innan de är loss. JÖSSES! Jag känner mig mörbultad, och vissa delar av min anatomi är nästan utan känsel.


Så Anki, kanske din Alice är på G...?

Av Camilla - 6 mars 2008 07:54

Grattis till lilla Skrålle-troll som idag fyller 10 år. Hon leve: Hip Hip HURRAAAAA!

   Skrållan är mamma till min F-, G- och H-kull, så alltså mamma till Pyret, mormor till Lillan och Molly.

  Hämtade henne i Landvetter sommaren 1998, och hon bodde hos mig tills hösten 2004, då hon visade tecken på att inte trivas längre. Så jag hittade en ny familj åt henne, en där hon visst blir glad att jag kommer och hälsar på, eller när hon själv hälsar på hos oss, men hon ÄLSKAR sin matte och husse och lillhusse Max. Och i april 2007 fick hon sällskap av barnbarnet Molly.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards