Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Camilla - 10 mars 2008 19:33

Visst har det kännts som vår idag?! Det började med dis och regn, men eftermiddagen var underbar! Ljummen och molnfri, när jag gick nere bland burarna och gav kaninerna deras mat. Helt underbart.


Jag tror faktiskt att våren är på väg nu.

Av Camilla - 10 mars 2008 12:53

Idag kom både svenska Cavalier-bladet och norska Cavalieren . Alltid skoj att få rastidningarna för att se om det skett något nytt. Blev lite besviken på den svenska, visseligen första numret som den nya redaktören ska ro i land, men det var ingen höjdare.... Snygg framsida (partisk eftersom det är pappan till Lillans bebbar "Walter" som pryder då han blev Årets Lydnads Cavalier) men innehållet...bottennapp.


Det norska, gillar den bättre, mer informativ, snyggare layout inuti och fina bilder.

Kanske blev det fel när det beslutades om att gå från A5 till A4 i vår klubb?

Av Camilla - 10 mars 2008 08:09

Egentligen är det en dålig månad: jag har haft känningar av min Fibromyalgi "hela" mars, dvs alla 10 dagarna. Ont i mina armar, övre bröstryggen, ena höften. Vaknar själv av att jag säger aj, när jag ska vända mig om.  Det är jättejobbigt.

   På grund av min ålder etc får jag enligt läkare inga bättre smärtstillande utskrivna, utan jag får klara mig på Panodil och Relifex... men efter nästan 4 år med dessa tabletter dagligen så känns ingen skillnad!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards