Alla inlägg den 12 december 2008

Av Camilla - 12 december 2008 15:40

Och jag har varit och gosat med de små. 6 stycken små tjockisar hade Jenna-bus gett liv till. Små, tjocka korvar. Så härliga!

Och när vi satt och fikade så hade jag kleinspetsen Trixa i famnen, mysig dam!

Tack Camilla för att jag fick komma och hälsa på, och vi ses om 3-4 veckor igen så att jag får busa med dom innan dom åker!

Av Camilla - 12 december 2008 15:39

70cl-1l sprit

70cl vatten

1 liter ananasjuice

2 st Tropisk nektar


Blanda alltihop, och ställ i frysen under natten.


På festen tar man 1-2 msk av den frysta slabbedasken, och blandar sedan med tex päronläsk, sprite, fruktsoda eller liknande. Supergott MEN var försiktig för den slår till när man minst anar det!



Av Camilla - 12 december 2008 10:06

Jag har sällan dumpningar, har bara hänt enstaka gånger sedan operationen, men idag hade jag sovit länge (skäms nästan för att säga det, men på grund av Nora Roberts och syskonen Sullivan så sov jag till tjugo i 10 idag) och medan hundarna var ute och kissade av sig gjorde jag en raid i kylskåpet för att hitta något till "frukost".


Igår hade vi kycklingfilé inlindad i bacon till middag, jag åt det med potatis till utan problem, och när jag kollade i kylskåpet fanns det en filé bit kvar. Inte så stor som den jag åt igår, och ingen potatis till. Bara filé-biten.

Satt vid köksbordet och åt den i små tuggor medan jag läste dagstidningen.

Och 10 minuter senare får jag springa ner på toaletten och lägga halva filé biten i toastolen....

Lite skakig nu, men betydligt piggare när dumpningen är över... vad den nu berodde på?

Av Camilla - 12 december 2008 10:03

Får sjunga dagens julsång:
Winter Wonderland.

Lite winter wonderland känsla var det idag att vakna till någon centimeter snö, men den varar inte länge för samtidigt var det dropp från himlen i betydligt blötare form...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards