Alla inlägg den 21 februari 2024

Av Camilla - Onsdag 21 feb 16:46

Skulle vilja skriva ledig onsdag men det är ju inte sanningen. Jag är inte ledig. Jag har inte arbetstid onsdagar och fredagar så är jag arbetslös? Nej, jag är inte arbetslös eftersom jag inte stämplar halvtid, jag jobbar halvtid. Inte samma sak. Inte schemalagd? ja, kanske man kan säga. 

I går gjorde jag misstaget att vara vaken tills Markus kom hem från jobbet, så halv ett somnade jag. Jag borde ha lärt mig att jag inte klarar det, jag är som en zombie med migrän och trött. 

Svärföräldrarna har varit här med äppelgrenar till bävringarna (kaninerna) så det blev lördagsgott mitt i veckan till flickorna. 

Sedan är det späckad avslutning på veckan: På fredag kommer mamma, Emme, Linda, Niklas och kidsen upp och grillar korv och firar mig. På lördag ska vi till Växjö och titta på Växjö Vipers mot Kalmarsund. En SSL-match med smålandsderby, kan bli kul och på söndag är det middag med svärföräldrarna. 

Måndag och tisdag ska jag bara chilla hemma. 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards