Alla inlägg den 10 november 2011

Av Camilla - 10 november 2011 10:31

Efterlyser härmed internet och hemtelefon. Försvann från hemmet igår eftermiddag. Syns inte till någonstans.

I våra efterforskningar har vi blivit avringda av Telia på mer än ett sätt. Vem kan sitta 45 min i telefonkö i sin mobil, och hur glad blir man sedan när de bara klickar ner samtalet?

Pricken över i-et: "du vet väl om att du kan felanmäla din telefon på www.telia.se " Hmm... ja, men då krävs det att internet fungerar... suck!


Så fort jag kom till Personal Strategerna idag så gick jag in på Telias hemsida och jag måste få säga: deras hemsida är kass! Absolut inte användarvänlig. Sökte på felanmälan och fick 0 träffar...


Till slut hittade jag rätt så att jag kunde felanmäla det.


Stackars granntantens telefon funkar inte heller, hennes larm har blinkat hela natten, så hon vågade inte somna ifall de skulle komma och kolla om det hänt något.

Av Camilla - 10 november 2011 10:28

Precis gjort ultraljud. Vilken känsla att få se sitt lilla Pyre på bild. Kunde nästan räkna tårna på foten och fingrarna på handen   .  Det mättes både kors och tvärs, och allt såg bra ut.

Fick några fina foton med mig hem, ett jättegulligt där man ser huvudet i profil.

Frågade inte efter kön, och det är kanske lite tidigt, så det får bli en hemlis än så länge.


Och ja, justerad. Idag är jag 17+1, och beräknad till den 17 april.

Så det är bara till att vänta och se. Spännande!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards