Alla inlägg den 20 november 2011

Av Camilla - 20 november 2011 14:20

Idag är det minsann grått ute. Har inte varit ordentligt dagsljuse på hela dagen. Inte konstigt att man är trött då.

Igår var vi hos familjen Sjögren och firade Malin som fyller 19 den 8/12 och Anton som fyllde 17 den 16/11.

Sov lite innan tolv och har bara varit på det obliatoriska toabesöket vid 3-4 och haft lite karmp, annars sovit som en stock till klockan var lite i 8 i morse.

Men vädret och min nedstämdhet just nu, gör att jag är SUPERTRÖTT!


Ska vila en stund när de varit här och hämtat tidningarna, filtarna och korgarna som jag skänkt bort. Yttreliggare mindre med saker som följer med till lägenheten. Det börjar arta sig på den fronten.


Lägenheten ja, bara 10 dagar kvar nu och jag längtar verkligen. Behöver ha något eget nu.

Av Camilla - 20 november 2011 09:16

Fick SMS av Helena igår: Stanley, som vi parade Molly med, har precis blivit pappa för första gången. Claudia (Charming Illusion's, som har Mollys kullsyster Tessan) har fått en kull med en annan tik, 1+1 blenheim och 1+2 trefärgat om jag kommer ihåg rätt.


Grattis!!

Av Camilla - 20 november 2011 09:04

Ja, jag vet att jag kan vara det här.

Men det som jag skriver här är ofta sådant som jag har problem med att ta upp med nära och kära hemma. Inte för att jag inte tror de skulle ha lyssnat, i början i alla fall, utan för att jag avskyr när andra kommer med sina problem till mig, och hur ska jag då kunna göra det samma mot dom. Och dels för att jag gråter så jäkla lätt, och jag AVSKYR att gråta inför andra!




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards