Alla inlägg under november 2010

Av Camilla - 10 november 2010 16:44

Snoppen säger till sina kulor: Kom igen grabbar jag skall ta er till en fest ni aldrig kommer glömma.

Kulorna svarade: du ljuger din jävel du kommer gå in själv sen får vi hänga utanför och banka på tills festen är slut !

Av Camilla - 9 november 2010 16:14

I söndags ringde de från sjukhuset: röntgenapparaten gått sönder.

Idag kom ny tid i brevlådan: fredagen den 19 kl 8.15 Okej, då får jag väl ta den då :)

Positivt: länge sedan jag hade UVI nu, inte sedan jag var och badade i simhallen i Olofström. "peppar-peppar"

Av Camilla - 9 november 2010 06:24

Lina har varit ute på äventyr igen :)

På cavaliersällskapets officiella utställning i Växjö fick hon sitt andra CK, vann Veteranklass tikar och blev BIM-veteran.

Kritiken:

13 year old richly marked Ruby in good coat. Best of eyes though beginning to show her age. Moves like a youngster when going round, enjoying her day out.

 

Härligt! Grattis Helena och Lina

Av Camilla - 5 november 2010 12:56

5 barn har det varit idag. Just nu är det fyra men kommer ett femte om en stund.

Så mysigt att ha ett litet antal som man hinner ägna sig åt på riktigt. Idag har vi gjort spindlar, tittat på Björnes magasin. Ätit pastagratäng och lite annat.

Tyvärr har det regnat och BLÅST så det har inte blivit några turer ut. Synd, tycker både kidsen och jag, men samtidigt, hur ont hade jag inte haft om jag skulle stå och frysa ute?!


Tänk vad mycket skoj man kan hitta på med ett 2½m långt papprör och lite bilar   Gissa om kidsen hade roligt!

Av Camilla - 5 november 2010 06:58

Denna helgen är det Hundutställning i Växjö, och 13 år gamla Lina ska visas upp på Cavaliersällskapets Utställning i morgon.

Önskar henne och matte Helena lycka till!

Av Camilla - 5 november 2010 06:54

Sitter och  dricker mitt morgonthé och försöker hosta loss halsen. Känner mig mycket bättre. Visseligen snorigare än innan, men inte så mycket hosta,typ bara morgon och kväll eller när jag är ute.

Håller på att packa helgväskan också. Kläder, medicin, Lillans nallar och ben. Hennes leksaker är minst lika viktiga som mina kläder.

Ikväll blir det fredagsmys: god mat, det ryktas att det blir kyckling i kväll (inte min helg att bestämma maten) och det ska bli mumsigt! Dessutom mys i soffan, nära varandra... miss it!

Jobbar tills barnen fått sitt mellanmål, sedan är det vidare på dagens/kvällens äventyr.

Av Camilla - 4 november 2010 17:41

Och jag längtar! En hel vecka sedan sist, och dessutom 4 dagar sedan jag träffade    sist.

Av Camilla - 2 november 2010 06:52

är det svåraste som finns när man vant sig vid att krypa nära någon!

Tog evigheter att somna igår, ingen att ligga bredvid, känna doften och värmen.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards