Alla inlägg den 16 november 2010

Av Camilla - 16 november 2010 17:30

Idag har vi haft maskerad på dagis. Där var allt möjligt från häxor och spöken, till Tingeling, Indian och kissekatt (jag).

Till fika bjöds en seg råtta, en tandgarnityr, glass och så det häftigaste av allt: blod-dricka (apelsinjuice med lite hushållsfärg i).

Dagens aktiviteter var bland annat en spöksaga, de fick följa ett garn-nystan genom lite olika tunnlar som ledde till fikat, disco i leksalen och de fick måla spöken.

Det var nöjda och glada barn som gick hem när dagen var slut, och lika trött var jag, i både fötter och huvudet.

Eftersom ena fröken var sjuk så fick jag hoppa in som vikarie, vilket ger lite mer klirr i kassan än bara aktivitetsstödet.

Så trött i huvudet var jag, att när jag kom hem och inte kunde komma ut på nätet bara stängde datorn - utan att ens kolla om nätverkskabeln satt som den skulle   

Av Camilla - 16 november 2010 13:19

Bonden och pigan var med kon till tjuren för att kon skulle betäckas. På hemvägen frågar bonden: - Får jag göra som tjuren? Pigan: - Tja. Det gör du som du tycker. Det är din ko!


 

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på sängbordet. Han blir orolig och frågar:
- Är det din man?
- Nej, såklart inte, säger kvinnan och kryper närmare.
- Din pojkvän då?
- Nej, absolut inte, svarar hon och nafsar honom i örat.
...- Pappa eller bror?
- Nej, nej, nej! svarar hon.
- Vem fan är det då?
Då svarar kvinnan leende:
- Det är ju jag före operationen!!!
 
När en kvinna är gravid känner alla henne på magen och säger:
- ...åå vad du är duktig!!!
Men inte fan drar någon i mannens snopp och säger:
- Bra jobbat!
 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards