Alla inlägg den 17 november 2010

Av Camilla - 17 november 2010 19:39

Den självsäkre flirtarn:
- Hur vill du ha dina ägg imorgon bitti?
Den kvicka tjejen:
- Helst obefruktade!

 

Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället och räkna sina renar.
När han kom upp till kåtan upptäckte han sin granne lappgubben Sampo stå och sätta på en ren...
- Vo gör du Sampo? frågade Kyrpi...
- Jo je va te doktorn i går i sa att je hade sån värk. Då sa doktorn att volta-ren... brukar hjälpa!!!

 

Den självsäkre flirtarn:
- Hur vill du ha dina ägg imorgon bitti?
Den kvicka tjejen:
- Helst obefruktade!

 

Vad sa penisen till kondomen?
- Täck mej jag går in!!!

 

Två blondiner satt en kväll på en parkbänk, så sa den ena:
- Undrar vad som är längst, till månen eller till Västerås.
Då sa den andra:
- Men hallå, ser du Västerås härifrån eller?!

 

Historieläraren till klassen:
_ Vilken var romarnas största bedrift?
Jens räcker upp handen.
- Ja? säger läraren.
- Att dom klarade att tala latin...

 

Två svenskar ska för första gången i sitt liv smaka på en blodapelsin.
Den ene svensken smakar på blodapelsinen, men just då går proppen.
Då säger han till den andre svensken:
- Har du smakat på din än?
- Nej,hur så?
...- Gör inte det, jag blev blind!

 

Hört i Sverige:
- Hur fångar man en kanin?
- Man ställer sig bakom ett träd och låter som en morot

Av Camilla - 17 november 2010 17:41

Är det väl som farbror Melker säger?

Idag har vi haft diskmaskinsreparatörer på dagis. Äntligen är diskmaskinen lagad så att jag kan diska ordentligt! De hade storögd publik under tiden, flera av barnen var ute vid köksgrinden och pratade med dom, nyfikna på vad som skedde.

Kallt ute, blåsigt och lite, lite regn. Men jag har ändå varit ute båda rundorna med barnen. Härligt med lite frisk luft, helst när man har en begynnande huvudvärk.

Efter jobbet körde jag in till Sölvesborg och handlade lite. Pantade äntligen undan mina tomflaskor, 95kr i pant hade jag sparat ihop, trots att det finns en eller ett par flaskor kvar i bilen, hörde jag på vägen hem.

Postade lite brev, och så det viktigaste - och skönaste- idag: 10 min solning   . Det gör gott för humöret, min psoriasis och fibromyalgin. Kan det bli bättre?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards