Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Camilla - 30 augusti 2008 09:08

Och driver oss till vansinne.

För det första: jo det är skendräktighet. Beslutade i mars att det skulle inte bli fler valpar efter henne, dels för att hon är över 7 år, och dels för att hon är en dålig mamma (vilket hon INTE gett vidare till Lillan som är den bästa mamman jag haft i avel)

Dessutom: Elton har ju blåsljud så han får INTE para mer! Och skulle hon vara dräktig (om allt varit okej och hon blivit parad) så skulle det vara 14 dagar till innan valpning.


Nu under en veckas tid har hon bäddat överallt, i burar, under soffan, i korgen You name it. Idag satt hon nere i sin korg och pep. Hon tvättar sig. Snor mat för allt och alla (alltid hungrig men en riktig piraya under dräktighet)


Det värsta skendräktighet jag varit med om, och JAG BLIR GALEN!!

Av Camilla - 30 augusti 2008 09:03

Har länge stått helt stilla i vikten (till min sorg). Skulle enligt diagrammen från läkaren väga ungefär 94kg nu, men har stått stilla hela augusti och en bra bit i juli. Men nu på en vecka har jag tappat ytterliggare 2 kg. I morse vägde jag 97,5kg, 22kg mindre sedan operationen.

HÄRLIGT!!

Om det beror på att jag inte cyklar om dagarna nu eller om det är kroppens sätt att stanna upp och vänta in vet jag inte, men jäkligt skönt är det!!


Och idag har jag på mig en tröja som jag aldrig använt. I veckan har jag använt en t-shirt som jag inte kunnat ha sedan i mars 2006 =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards