Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Camilla - 30 juni 2008 08:48

Och jag har egentligen inget nytt att blogga om.

helgen har varit ganska så innehålls-tom. Kristianstad på lördagen men jag gjorde inga "fynd" till mig själv.

Igår mötte jag upp Helena i Pukavik. Hon och Sös var på väg hem från Bröndby, Danmark, där det g¨tt en KBHV-utställning av stapeln. Vilken fick titeln? Jo det fick Miletree Signature, GRATTIS Jan & Joakim.


Godis löper...igen... och är nu inne i höglöp, vilket betyder att hon och Elton-pelton inte får träffas under en tid. Och båda är lika gnälliga efter varandra...


Jag har fått kontakt med en från Värmdö, som ska ställa ut på World Show i helgen, och han har varit så snäll att lova köpa en katalog från Curcuiten, med alla anmälda cavalierer. HÄRLIGT! Jag ska försöka att ta reda på om World Show och curcuit är i samma katalog, annars så ska jag skicka bud med WS-katalogen också!  Men så gick jag in och tittade på SKK, och de båda utställningarna hålls inte på samma plats så det borde ju vara två olika kataloger då =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards