Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Camilla - 17 juni 2008 14:56

Gillade ni stuket på förra låten så kommer ni att gilla denna också!

Av Camilla - 17 juni 2008 14:32

Idag är det tisdagen den 17 juni, en helt vanlig dag. Jag har egentligen inget särskilt att blogga om, men det får tiden att gå.

   Har regnat en hel del idag, och ute är det dessutom blåsigt och lite kyligt, så det är tur att det fanns två bokpaket från Harlequin i brevlådan igår. Har redan plöjt igenom det ena paketet, 2 vanliga och två dubbelböcker. Nu har jag tre Historiska romaner kvar. Har man ingen egen romantik hemma så får man väl läsa om andras. ;)

  Joel har åkt hem idag. Han ville nog inte riktigt, och inte blev det bättre av att hans mamma såg ut som en citron... men han kan inte vara här alltid.

Malin och Anton är på "skolresa" idag. De är nere på Skånes Djurpark. Hoppas att de har finare väder där nere än vad vi har här.

  Hittade en av mina favorit böcker på Tradera, och la ett bud. Vann boken också, Farliga Vidder av Nora Roberts. Den boken som de filmade Montana Sky från. Synd bara att de gjorde den så "tråkig". Minst halva tjusningen med hennes böcker är den roliga, och dubbelbottnade dialogen.

   Skrev överklagande till Försäkringskassan igår och postade. Inte för att jag tror att det hjälper, men min personliga åsikt är att idag blir den straffad som har för avsikt att studera. Man får ju inte stämpla heller över sommaren om man ska studera till hösten. Så vad ska alla studenter leva av? Inte alla hittar jobb, men man har ju ändå försäkringar, hyra och annat över sommaren...


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards