Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Camilla - 7 juni 2008 18:39

Ute är det över 30 grader i solen och jag sitter inne. Får ont i huvudet av solskenet och svettas som en ko =) (svettas kor i värmen?) Det är så varmt så jag vet inte ens om jag cyklar någon runda idag...


   Ska snart ge kaninerna deras mat, har idag putsat alla som ska med utom pappas ena röda hermelin, som ska få sina klor omsedda i morgon om jag orkar.


  Ska skjutsa ut övriga till SRF sedan köra hem, jag orkar helt enkelt inte sitta där, lånade en bra film av syrran, så när jag kommer tillbaka ska jag fröst ta ett BAD (ja, ni läste rätt... ett BAD, som jag har saknat det!) innan jag ska kolla film tills jag somnar.


Jag är ingen Party-animal, föredrar mitt eget lugn och ro.

Av Camilla - 7 juni 2008 09:13

Lördag och fortfarande soligt och varmt. Vad sägs om 17 grader i solen kl 8 på morgonen? Är glad att det inte finns några valpar i huset, så dåligt som jag mår emellanåt i den älskade värmen, hur hade det då gått för dom?

   Idag är det sista dagen på Sweden Rock, och det är tänkt att familjen ska ut en stund i kväll. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill med eller inte. Lotta tyckte det var perfekt för då kunde hon ta en cider eller öl därute och jag kör, men jag är ingen nattuggla, att sitta där ute med en massa druckna människor till 1-2 i natt är inte min melodi precis så jag får nog ta och tänka på det lite grand!

   Idag är det loppis i Näsum. I vanliga fall så älksar jag loppisar, men jag ska inte med. Tyvärr är de väldigt dyra på den loppisen, de två senaste gångerna har jag inte hittat något snyggt och prisvärdigt som jag kan tänka mig, så jag stannar hemma. i år tar de 10:- inträde, och det är väl för att de inte kan få det sålt till sina överpriser så måste de tjäna in på annat. Nä, jag väntar nog till Augusti när det är dags för tex Kiaby, den är så mycket bättre!

   Igår gjorde jag något med min dator så idag när jag skulle gå in fanns inte en film ikvar, inte ens en genväg till mappen... skit också!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards