Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Camilla - 6 februari 2008 20:27

Har gjort två nya ljus ikväll.

På bilden syns från vänster: söndagens Vänskapsljus, sedan ett Snögubbeljus och ett Höstlövsljus som jag fixade ikväll, och längst till höger är söndagens Änglaljus.

De jag gjorde i söndags fixade jag med strykjärnet, men dagens ljus är fixade med varma skedar, vilketvar mycket lättare och jag tyckte det gav ett bättre resultat.

Hur brukar ni göra?

Av Camilla - 6 februari 2008 20:19

Kl är 20.20 och Pyret har börjat riva lite halvhjärtat i valplådan. Kan det verkligen vara dags? Hon är ju bara på dygn 56 i dag och en hel vecka kvar...

Nej, hon lägger sig på golvet igen och sover en stund.

Av Camilla - 6 februari 2008 08:27

Jaha, vaknade med huvudvärk igen. Borde väl egentligen gå och lägga mig, men eftersom jag var borta förra veckan så behöver jag gå denna... har ju bara skola på plats varannan dag, och hemstudier varannan, så skam om man inte kan komma då och då.

   Men det är jobbigt. I måndags hade jag 1½h Psykologi och när jag kom hem la jag mig och sov i över 3 h, i mitt mörka, kalla sovrum med en våt kall trasa på pannan. Det lättade men blev inte helt okej, något illa lurar bakom örat. Då var det den högra sidan som bultade och bankade, samtidigt som det var ett konstigt , vibrerande ljud i vänstra örat.

   Idag gör det ont i hela huvudet, men samma öra som har vibrationerna.


   Det blir inga Aloe Vera produkter idag, resan blev inställd. Ska se om jag kan köra bort till Helena någon dag och hämta. Har skola hela dagen idag, i morgon ska jag märka kaniner åt en kompis, och på fredag är det skola och ev tatuering, plus att eftersom det är så kort tid kvar för Pyret så vill jag inte köra omkring för mycket, utan stannar hemma hos henne.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards