Alla inlägg den 8 december 2014

Av Camilla - 8 december 2014 17:31

 

Av Camilla - 8 december 2014 17:23

 

Mycket att kommentera:

 

1: Inget datum på beslutet

2: Bara en  som skrivit under trots att de står två namn på beslutet, dessutom så ser inte namnunderskriften ut att stämma överens på efternamnet

3: Varför har de tagit beslutet? Står bara med stöd av den och den lagen, inte vad de baserar det på just med de barnen

4: Klampar in FYRA poliser i full uniform för att ta två  små barn 4 och 5 år gamla, stressen fick mormor att börja bajsa blod och ha skyhögt blodtryck, något jag klandrar polis och socialimbecillerna för, vad har de då inte gett barnen för intryck? 

5:Tog storebrodern dagen innan, i skolan, utan att han ens fått en nalle med sig, utan något välbekant, till ett hem, där han skulle sova UTAN någon i sin familj och UTAN hans medicin, han har ADHD.


Nu vill socialen i Bromölla att INGEN ska få ha kontakt med barnen under utredningen, inte ens mormor eller farmor får ringa till dom och prata med dom, så att barnen får prata med någon de känner.


Men anmälan står inte som kidnappning även om det var det jag ringde för, det rubricerades som tjänstefel, och jag anser att dessa punkter ovan ger stor pondus åt min anmälan. 





Av Camilla - 8 december 2014 11:27

Jaha, då ska inte ens farmor eller mormor få ringa och prata med barnbarnen?! 

Totalt isolerade från sin familj. Vad fan gör de mot dessa barnen? 

Mer skada än de tror.


Blir gråtfärdig! 


Står fast vid mina ord och lovar, de ska få betala. Inte i pengar, det skiter jag, inget jag har med att göra, men i anseende, i rätten och i kommunen. 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards