Alla inlägg den 5 december 2014

Av Camilla - 5 december 2014 13:02

Har verkligen varit en helvetesvecka det här. Svårt att förstå allt, hur de har tänkt inom Individ och Familjeomsorgen i Bromölla, och skolan i Näsum. Är det bara nötter utan känslor som jobbar inom det? 

Har de koll på medicinering, fick han några egna saker med sig som kunde gett honom trygghet första natten utan sin familj? När man har att göra med ett barn med ADHD så gäller det att gå varligt fram så det inte låser sig för honom. Hur kan man stövla in i ett hus med FYRA poliser i uniform och allt, för att hämta två barn, två helt vettskrämda barn, från sina föräldrar, sin trygghet, sin familj. 


Summan av kardemumman är i alla fall att jag är totalt utpumpad känslomässigt. Kan inte låta bli att engagera mig, och det är min FAMILJ det gäller, oavsett vem som anser annat, att jag inte har nära band. Vad vet de om vår familj, och hur nära varandra vi kan vara? 


Mamma fick åka in till sjukhuset idag, och är nu inlagd i Karlskrona, för vidare undersökningar och mediciner. 

Hennes tillstånd beror på Socialen i Bromöllas agerande. Och det ska stå dom dyrt! 

Hon fick sitta ensam på akuten och vänta på provsvar för ingen av oss hade hunnit in och hålla henne sällskap. 

Ingen chans att ta med sig ombyte, tandborset etc för vi trodde inte att det skulle bli så här. 

Nu är det bara att vänta, är det polyper i tarmen, magsår eller ännu värre?


Orolig som fan! 

Men nu är jag och Linus hemma ensamma, Markus åkt till jobbet. 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards