Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Camilla - 29 maj 2013 11:18

Hade inte ont nör jag gick till dagis med Linus igår, men någon timme efter att jag kommit hem så fick jag hastigt och "lustigt" ont i vänstra sidan av nacken och ner förbi skulderbladet. 

Idag hade jag inte ont när jag vaknade, så när jag kom hem från att ha lämnat Linus på dagis, så tog jag fram gräsklipparen och klippte gräsmattan, slängde upp lite ris på släpet och sedan ställde jag mig i duschen... och nu har jag ont andra sidan av nacke och skuldror... 

Det är skit att ha ett liv med ständig värk! 

Det värsta är att man inte vågar slappna av, för om man gör det så känner man hur ont man egentligen ar, men samtidigt så blir man så spänd och jag biter ihop käkarna så att jag får ont i huvudet. 


Av Camilla - 29 maj 2013 11:00

Har sökt ny utbilning. 

Försökte ju att läsa till Förskolelärare/Fritidsledare/Lärare 0-12 år, för något år sedan, men var tvungen att avbryta studierna efter något år. 

Det var helt enkelt inget för mig.


Men nu har jag hittat en annan utbildning som jag sökt till, en lärlingsutbildning på 48 veckor, där man utbildas till butikssäljare. Egentligen till de som inte har gymnasiekompetensen, men eftersom jag inte har en formell utbildning på slutbetyget, utan har läst enstaka ämnen på Komvux, så kan jag söka till denna. 

Postade ansökan idag, spännande!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards